熱門文章

2011年4月2日星期六

舊,但有味道。 我要舊嘢!

舊,但有味道。
我要舊嘢!
經過攝影大師水禾田、專業人像攝影師Paul Tsang曾力山與及著名廣告導演梁華生的專業評審,各組別的冠、亞、季軍經已選出。

青年廣場 
瞬攝‧潮影‧新世代 攝影比賽 2011 
手機snapshot組
季軍
侯鑫祥
標題:舊,但有味道。我要舊嘢!
圖片說明:舊,但有味道。我要舊嘢!我很鐘意行舊街感覺自在…











<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


沒有留言:

發佈留言