熱門文章

2011年1月8日星期六

我唔係您念嗰種人

您的一小步, 是不一樣的好開始...
您每天的一小步, 就能讓您行在美好中, 幸福中...

(2010 01 08)
我唔係您念嗰種人, 不過我一定係一個懶人. 如果您都係, 咁一起: 計劃, 努力, 集中, 堅持..... 

(2010 12 23)

我唔係您念嗰種人, 不過我一定係嗰種識得訓覺啲人. 如果您都係, 咁一起: 講GOOD NIGHT.....


(2010 12 24)
我唔係您念嗰種人, 不過我一定係一個壞人. 如果您都係, 咁一起: 改過.....
我唔係您念嗰種人, 不過我一定係一個男人. 如果您都係, 咁一起: 做個真漢子.....
我唔係您念嗰種人, 不過我一定係一個貪玩的人. 如果您都係, 咁一起: 將它變得專業.....
我唔係您念嗰種人, 不過我一定係一個丈夫. 如果您都係, 咁一起: 使這家變得更幸福.....
我唔係您念嗰種人, 不過我一定係一個嗲嗲. 如果您都係, 咁一起: 做好爸爸.....
..
除咗"訓覺"好易做, 其他就*.* :<.
咁點算!?
都係訓覺先吧哪!

沒有留言:

發佈留言