熱門文章

2011年1月4日星期二

誰是我 who I am


我是誰...... 誰是我......
或許從過去的記憶中搜尋...
但發覺令我愉悅的記憶, 已因時間而流逝!
是我沒有能力行走在過去的愉悅記憶中? 還是我沒有堅持, 而選擇了別的路?

在 別的路 的我的今天, 我在問 --- 誰是我? 誰才是我想要的我....?
或許今天的路 是正確的, 是堅定的, 是永恆的, 是沒有一連串錯誤的!?
有聖人說: 您現在正被魔鬼誘惑.
但我想說: 如果當初的每一個選擇我都能處理得比較好....但那裡會有聖人呢.

有人選擇常行在安全模式下;
有人選擇常行在冒險模式下;
我呢..?

Who am I... who I am ......

 Perhaps the memory of the past search ...
 But I found a pleasant memory, has been due to the  passage of time!
 ......
 I can not afford the pleasure of walking in memory of the past? or I did not insist, and the choice of the other way?

 In another way of me today, I ask --- who is me? who is what I want I ....?
 Perhaps today's way is correct, is firm and is eternal, is not a series of wrong!?
 Saint wrote: you are now tempted by the devil.
 But I want to say: If I had a choice of each can handle better than it .... but there will be saints.

 Some chose to often be done in safe mode;
 Some chose to walk adventure mode often;
 I do ..?

沒有留言:

發佈留言